Žáci prvního ročníku se na začátku měsíce října připojili k více než 1 000 školám do diagnostiky raných matematických představ ve výukové aplikaci Včelka. Tato diagnostika má odhalit skryté mezery, které brání prvňáčkům v porozumění nového učiva hned na začátku školní docházky. Anonymizované výsledky pomohou MŠMT a NPI zmapovat skutečné dovednosti dětí při nástupu do první třídy v celé ČR a tím datově podpořit diskuzi o plynulém přechodu z předškolního do školního vzdělávání. Licence aplikace Včelka k provedení diagnostiky byla škole poskytnuta zdarma. Žáci pracovali na tabletech, kdy každý měl vygenerovaný svůj QR kód a po ukončení diagnostiky učitel viděl výsledky včetně doporučení ke každému žákovi. Žáci pracovali samostatně, k jednotlivým krokům je intuitivně naváděl hlasový výstup do sluchátek.
© 2024 Základní škola a Mateřská škola Chotěbuz, příspěvková organizace, Kontaktovat webmastera, Prohlášení o přístupnosti, Mapa stránek
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek, Redakční systém IPO